Hepinizin bildiği gibi ekranların geçen sezon çok ses getiren hatta en ses getiren dizisi çukur sezon finali yaptı bundan bi kaç ay önce tabi izleyici heycanlı meraklı bi bekleyiş var çukurda nolcak çukuru terk ettiler kim başına geçicek gazapizmin şarkısı bile iice dillerden düşmez olmuştu son zamanlarda bide bunun üstüne celesunun yaptığı parça sezon sonlarına doğru patladı gitti tabi zamanla görücez herşeyi nolcak ne bitçek ama meraktan arık bende buraya  bişeyler yaziyim dedim haa bide şu yzüklü adamlar meselesi var biliyosunuz ki sezon finalinde yüzüklü bi adam geldi resmi şu köşeye falan koyarım bakarsınız incelersiniz ordadan ve o yüzüklü adamın yüzü falan siması hiç gösterilmedi  youtubeta geyiği yapılmış bunun işte yamaçta  yüzüklü o yüzüklü adamın peşinden vartoluyla yamaç gidicek falan deniyo ben  sezon finalinde yamacın yüzüklü adaın peşinden gittği yerleri pek hatırlamıyorum daha doğrusu ne yalan söyliyim sezon finalinde neler olmuştu onları bile çok yalap şap hatırlıyorum o yüzden burda saatlerce sizin kafanızı işte şöyle olcak ben böyle düşünüyorum gibisinne ütüliceme sadece çukura olan özlemimi dile getircem onun dışında bu çukur olayıda aklıma zaen bekliyodum yeni vidyo gelmesini gene saolsun ruhi çenet youtubeun acun ılıcalısı ruhi yapmış yapacanı kanal tanıtım vidyosu ekmiş bende izliyodum öyle en sevdiği 50 kanal mı 100 kanal mı en popüler 100 kanal mı ne işte bişeyler tanıtırken  ruhiye denk geldim bende bitane  dizi yorumu yapan kanal varmış ordan buldum vidyoyu izledim sonra dedim ya bende düşüncelerimi yaziyim neden olmasınki falan filan işte anladınız siz aşşa bi yere vidyoyu koycam zaten bide şu çukurun eski yüzüğüyle yeni yüzüğünü ordan karşılaştırırsınız hangisi daha klas siz karar verin artık kendi çapıızda ben o kadar derinlikli bilemedim bide bu gece ay tutulması vardı ha kanlı ay tutulması hemide çok konumuzla alakasız oldu ama  ne  bilyim bi anda aklıma geldi öyle sizinle paylaşaym dedim ben şöyle evdeki plastik teleskopla biraz izledim ayın o turuncu kayısı kıvamındaki halini ondan sonra zaten buraya geldim diyomuşum abiki ondan sonra buraya gelmedim ama  şuan kanlı ay tutulması aklıma geldiği için sizlerle paylaşıyorum sadece her neyse yüzüğe dönecek olursak daha doğrusu yüzüklere bakın şimdi dostlar o aşşa koyduğum vidyo da zaten dio bende dizide denk geldim aynısına o yüzüğün üstündeki çukur sembolünün anlamı izleyiciye orda boşu boşuna diziye konuşmadı anlamının ne olduğu bile bile izleyiciye anlatıldı ki yeni sezon hakkında fikrimiz olsun diye semboldeki çatılar ev noktalarda aile yani şöyleydi sembol <. . .> tabi bu koktaları işte şu parantezlerin ortasında düşünün her neyse klavyeden o kaar çizebildim şimdi ayak üstü  bu paranez gibi çentiklerin anlamını unuttum aslında  noktalar aileyi temsil ediyodu deyip kapama taraftarıyım şuanlık her neyse ee yeni yüzükte de çentikler iç içe geçmiş demelli ailesiz çukur yani çukurun başına ailesi olmayan kişiler geçecek tabi böyle olunca bu noktada benim aklıma aslında tek gelen düz mantık vartolu ve yamacın birlikte olup çukuru yönettiydi ama yamaç neden idris babayı bıraksın gibi garip garip soru işaretleri çıkıyo bu  sefer  ortaya bide ortada cumali var ne olduğu daha belli olmayan bi tip onu diziye alırken büyük ihtimal çukurun başına geçirme baksatlı alıcaklar bide öyle bişey var bakalım tabi bunların hepsi meraklı bekleyişin vermiş olduğu komplo teorileri aşşadan vidyoyu dikkatle izleyin kaçırdığım bişeyler olursa kendi yorumlarnızla baa destek olmayı unutmayın haa bide bu bey efendinin telefonunu açmicak olan tek kişi var diyolar vidyoda ben oralarıda hatırlamıyom ama tehlikeli birileri olabilir zaten hepinizin bildiği gibi bir sürü kişiyi taradılar çukurda dağıttılar  yani kısmen dağıtmaya çalıştılar bunların kaç kişi ölücek kaç kişisi  sağ kalıcak belli belirsiz yani aslında  kafada teori kuramasınlar  diye herkesi taradılar yeni baştan yeni bi konsept işa edebilirler her an seyircinin gözünde artık bunların hepsini tabi  yeni sezonu bekleyip görcez bu arada unutmadan ben bu gün yarın çukurun yeni sezonu nezaman başlıyomuş oua öğrenip geiyim hatta şimdi bu yazıyı bitirmeden öğrenip burayada yaziyim ki hem ben öğrenmiş olurum hemde bu yazıyı okuyanlar yararlanmış olur ya da eğer net bi bilgiye ulaşamassam net bi bilgiye ulaşamadığımı yazarım .

Hoooppp.... geri geldim ama üzücü haber sizler için bi kaç site dolaşım ama halen net bi bilgi yok yani eylülde başlicağı ahmin ediliyo ama  tabi henüz tam olarak tarih belli değil  neyse meraklı bekleyiz sürüyo bekleyip görücez artık zamanla neler olcak neler biçek gün ola harman ola ...